Ruilen en Retourneren
Niet tevreden met je bestelling? Wat jammer! We horen graag wat wij kunnen doen om je alsnog tevreden te stellen.
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Wij bieden een 30-dagen tevredenheidsgarantie, dus bij ons heb je wat meer tijd. Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat. De retourkosten zijn voor de klant zelf.
3 simpele stappen om het product te retourneren:
Stap 1: Vul het retourformulier in
Stuur een mail naar info@zenovana.com om het retourformulier aan te vragen. Vermeld alsjeblieft de reden van retour in je mail.
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat het pakket voorzien is van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen misverstanden voorkomen.
Let op: het retouradres dat wij zullen verstrekken zal het retouradres van de leverancier zijn. De leverancier zit gevestigd in het buitenland, dus de retourkosten kunnen hoger uitvallen. Om deze reden zullen wij je alvorens een andere oplossing aanbieden die in jouw voordeel zal zijn.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakketje in goede staat hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen weer op je bankrekening staat!
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.